Rekordstor uppslutning på The Utility Expo

2023-10-17

Utility Expo 2023 Utility Expo 2023

Mängder av verktyg och utrustningar för bygg- och anläggningsarbeten samlades i Louisville, USA, för The Utility Expo den 26–28 september 2023 på Kentucky Exposition Center.

The Utility Expo är försörjningsindustrins största mässa för leverantörer av maskiner och redskap inom anläggning och infrastrukturuppbyggnad och genomförs vartannat år. Årets upplaga blev rekordstor med ca 140 000 m2 utställningsyta både inom- och utomhus.

Rekordmånga, över 21 000 från alla 50 stater i USA samt 60 länder besökte mässan och slog det tidigare besöksrekordet som sattes 2019. Över 900 utställare på mässan visade upp de senaste produkterna och lösningarna för verktygsindustrin.

The Utility Expo är det största evenemanget för de som vill se de senaste industriteknologierna, innovationerna och trenderna inom bygg- och anläggningsbranschen. Mässan är mest känd för provkörningar av utrustning och interaktiva produktdemonstrationer.

Framgångsrikt deltagande för Sunfab Inc.

Deltagandet på The Utility Expo 2021 var den tredje i ordningen för Sunfab Hydraulics Inc. som ställde ut Sunfabs välkända sortiment av högpresterande hydrauliska pumpar och motorer.

Sunfab fortsätter att öka exponeringen av produkter med hjälp av vårt växande distributörsnätverk. Våra distributörers OEM-kunder som ställde ut på The Utility Expo hade flera Sunfab-drivna produkter i sina montrar.

– Årets utställning var livligare än för två år sedan och vi hade ett starkt flöde av besökare till vår monter", säger George Graus, Sales Manager på Sunfab Hydraulics Inc.

– Många nuvarande och potentiella kunder tittade förbi för att prata och veta mer om Sunfabs produkter samt dela sina egna goda erfarenheter av vår produktkvalitet. Nya leads utvecklades och några potentiella nya applikationer uppmärksammades för framtida fokus, inklusive vinschar och vakuumtruckar, avslutar George Graus som sammanfattar ett bra deltagande för Sunfab.