World of Concrete i Las Vegas

2024-02-27

Woc24 1 1 Woc24 1 1

Sedan 1975 har World of Concrete varit en årlig mässa för den amerikanska byggbranschen. Mässan hålls varje år i Las Vegas, Nevada. Sunfab Hydraulics Inc. ställde ut Sunfabs välkända utbud av hydraulpumpar och motorer.

World of Concrete är den kommersiella byggbranschens största årliga internationella evenemang för betong- och murverksproffs. 2024 års upplaga lockade nästan 60 000 besökare och mer än 1 400 utställare (inklusive 325 förstagångsutställare) samlades på Las Vegas Convention Center den 23-25 januari.

Sunfab Hydraulics Inc. ställde ut Sunfabs välkända utbud av hydraulpumpar och motorer. Intresset för Sunfab var stort, från både nya och gamla kunder.

– I år hade vi möjlighet att prata ansikte mot ansikte med många av våra befintliga och potentiella kunder som tagit sig till vår monter. Vi kunde också titta på många intressanta applikationer, några som redan var utrustade med våra produkter och några som kommer att ha våra produkter i framtiden, säger Kjell Nyman, Sales Manager på Sunfab Inc.

Hos flera utställare ställdes applikationer ut som var utrustade med Sunfab högkvalitativa produkter.